B-I-N-G-O

Nu är det eder mormor här igen pojkar.

Jag har fått ytterst obekväm information hemskickad till mig att en av er lekt olustigt med en banan.
Pojkar, vad har  jag sagt om detta? Bananer är till för att frodas och skydda sig med. Så jag skickade lite gummigaloscher till er, dom kommer nog fram om sisodär 4 år.


I dag har jag tagit en prommenad med min kära Hedvig, han har lärt sig att gå fint i koppel.
Ja ni ska se det, en riktig fröjd för ögat. Dock har han en konstig dragning till bananskal. Usch och tvi säger jag. Den enda man får dras till hemma hos mig, det är ingen mindre än Mysernst M-Y-S-E-R-N-S-T.
Hans ögonbryn skulle man koka soppa på, åhåjaja!

Men vet ni va alla unga småbarn i cyberspajs.
I dag har jag även spelat bingo. Dock snodde RaggarBritta min plats, börjar känna en fientlighetskap.
Så ingen ärtsoppa till dig imorgon Britta, hör du det!!
He he fast hon är ju dock döv.

Nu ska jag sticka lite på en kofta till Hedvig.

Eder kaktusmormor

Kommentarer
Postat av: Catch

Alltså, du är ju så jävla skön! HAHA

2009-09-21 @ 04:49:26
Postat av: Emil

Tjenare! Jag undrar om du har lust att byta länkar med mig. Länkbyten är ett bra sätt att få bättre placeringar i sökmotorer.



Vad sägs? Du kan kontakta mig via min email om du har lust att byta. :)

2009-10-01 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0