En rund buske ser nästan aldrig ut som ett fyrkantigt glas.

Ville bara säga GRATTIS HEDVIG PÅ 23-ÅRS DAGEN!
Tänka sig att du blivit så gammal redan. Vi är ju snart jämngamla, du och jag.
På tal om födelsedag så har Tuttlemond namnsdag nu här nästa vecka. 27:e september.
Mormor har skickat ett kuvert med lite småpengar i ska du se. Förra året fyllde han jämnt (50) så jag slängde ner storkosan på en hundring och klistrade ihop. Iår blir det inte riktigt lika mycket men det räcker väl till något iallafall. En glass kan du väl iallafall köpa dig där nere?


Min son ringde mig igår och frågade ifall jag kunde tänka mig att vara hundvakt till helgen. Han och hans fru ska nämligen åka på solsemester till Nepal i två veckor.
Här är han iallafall, på klassresa i 9:e klass. Mössan tog det fyra dagar för mig att göra.
Men det var det värt. Aldrig har jag varit så fri ifrån öroninflammation, som då.






Kommentarer
Postat av: Catch

HAHAHAHAHA JAG DÖR

2009-09-21 @ 12:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0