Kossan sa mu, huset det gick itu!

Hejsan alla ungdomar där ute i cyberspajs he he.

Nu är det så att jag är vaken, då italien inte ligger i samma tidzon som mig och jag vill ju så gärna prata med mina små tussilagosar i nigeria.
Nu kan ni nog vinka pojkar, det är ljust ute he he.


Jag hade tänkt cykla till stockholm idag.
Påbörjade min resa genom att cykla nerför gatan. Men sen blev jag vilse, och cyklade hem igen. Tänkte att en karta skulle sitta finfint, men vet ni vad? Då hade raggarbritta gjort punktering på mina däck.
Ja ingen tigerkaka till henne blir det sen. Fy dig britta om du läser!

Ska nog ta mig en sväng ut i skogen med Hedvig sen, så han får lukta på svampar. Känner att som bananfluga måste han få kontakt med sina rötter igen. och rötter finns det mycket i skogen he he. Fast just nu tar sig den lilla loppan en simtur i vasken.

Urban, en av mina nigeriapojkar då tjatar om att jag ska skaffa håtmail? men nä sa jag, tacka vet jag på min tid då flaskpost och en lina med två burkar var allt som behövdes för att kommunicera.
Nu ska allt vara sådär ''modernt'' usch och tvi, det smakar surt när jag säger det för mig själv Ko-mu-ni-cera.

Tänke starta en liten pysselhörna här i min in-ter-net dagbok.
Kanske skulle vara kul att lära eder ungdomar hur man gör kossor av kottar och barr.

finfint nöje det må jag säga.

Eder Kaktusmormor

Kommentarer
Postat av: Skiiipy

haha okeej???

2009-09-18 @ 15:14:39
URL: http://skiiiipy.blogg.se/
Postat av: Catch

HAHAHAHAH seriöst! Så jävla skön! :D

2009-09-18 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0